Monday, April 13, 2009

sammud loetud

Eile panin endale külge sammulugeja. Mitte et ma mingit sporti oleks teinud. Olen seda planeerinud, aga ikka 2p graafikust maas vastavalt Nike'i jooksugraafikule, mis SEB Maijooksuks peaks ette valmistama. Olgem ausad, ma lähen ja lihtsalt kõnnin selle maa maha, et soome piletid saada :) Saab lobiseda ka ju Naabrinaisega nii et aeg peaks minema kiirelt.
Sammulugejast nii palju, et 10 000 sammu küll täis ei tulnud. Kell 14.00 alates ma selle vööle kinnitasin ja õhtuks oli 6000 sammu kogunenud. Tegevuste nimekiri oli järgmine:
trepist alla autosse, autosõit vanemate juurde. Natuke tatsumist aias, siis tuppa, istuma ja mune sööma. 1 käik wc-sse.
Seejärel künd autosse, väike peatus, tatsumine tuppa, maha istuma. Ja siis autosse kõnd jälle, siis poodi, kus ma käisin ringi 1 korruse peal toidupoes, ja siis paar muud poodi ka läbi. Tunnike umbes.
Seejärel kõnd autoni (oli suht ukse ette pargitud), sõit linna, paar sammu jälle üle tee, siis eskalaatoriga teisele korrusele (miinus 20 sammu, mis oleks ka reie tagalihast ju aidanud), paar sammu liftini, 5. korrusele, paar tiiru saali peal, ja sama käik autosse tagasi.
Autoga videolaenutuse ukse ette, 10 sammu DVD tagasi drop-slotti, autosse. Mootorit isegi ei pannud kinni.
Koju, trepist 3. korrusele autost (3 sammu).
Söögitegemine, samal ajal ronimine, peamiselt kraanikausi ja pliidi ees tatsumine.
Õhtul söök ja diivan. Ja uni.
Tegelt kui rohkem liikuda, siis tõesti tuleb need 10k täis? Kust see 10k üldse on tulnud?
Igatahes, täna tööle panin selle ka külge. Eks siis ole näha, mis vahe on töö- ja puhkepäeval.

No comments:

Post a Comment