Saturday, February 21, 2009

Eile astusin kellast üle ja täitsa planeeritult.

Põhimõtteliselt oli mul õhtusöök, mis algas alles kell 7. Ja see oli restoranitasemel, nii et ma ei saanud ka ei öelda. Aga ma läksin pool 3 magama ka jälle :) 
Neljapäeval astusime ka veidi ajast üle Naabrinaisega, kui vastupandamatu jäätiselett meile ostukeskuses silma ette jäi. Üks suur pall vahvlis kell veerand 8 õhtul ei tee ju paha.
Ülejäänud nädal oli väga okei.
Kusjuures, ma ei ole peale unekvaliteedi ja ajaluse pressi veel mingeid füüsilisi muutusi märganud (kilode number kaalunäidikul on ikka kahtlaselt suur). Mees ütleb, et tema tunneb ka kilolist muutust. Tema jaoks on muutunud muidugi ka see, et ma ei tassi enam liitrite kaupa magusaid karastusjooke koju.
Hmm, ebaõiglust. Nüüd on ju 3 nädalat juba möödas ja tahaks väga juba ka aru saada, kas minu "piinlemine" on lisaks heale ja tervele eesmärgile ka lisaväärtust andnud?
Ehh, muidugi jalutama jõudmine... viskan silma maha kohe. Ei ole jõudnud, teps mitte.
Ega siis midagi. Järgmine nädal?

No comments:

Post a Comment