Thursday, February 5, 2009

Ise endale pai!

No käes on neljapäev ja ma teen endale pai!
Ausalt panen käe südamele ja ütlen, kui arvestada välja, et ma ei ole suutnud päeva viimast sööki täpselt enne seitset süüa (kipub enne poolt kaheksat ikka olema), ei ole ma söönud peale seda- ainult tee!
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Nagu ütleb tore onu Peep, ütle oma eesmärk välja veel parem pane kirja, ma siis mõtlesin, et mis seal ikka.
Ma võtan ette ja panen eesmärgiks -10 kg.
Arvestades, oma pikkust siis praegusest kaalust alla tulek 10 kilo võrra, ei oleks ma ka oma perearstil pinnuks silmas.
Ja millinne kokkuhoid, pooled riided kapis läheks taas selga :)
Rääkimata siis kergendust jalgadele, nimelt on perekondlik soodumus veenilaienditele ja nende liig varase ilmumise vastu aitab kehakaalu vähendamine-veel üks põhjus.

Aga mis kõige lahedam, ma olen ausalt uhke kui suudan pühapäevani vastu pidada siis järgmine nädal luban endale shokoaaldimashaasi ( mis siis et see on mul kinkekaardina olemas :P)

Täna küll ei saaks öelda, et tervislikult toitusin aga haigene on see ju lubatud, nüüd joon teed, kohe läheb veel üks tass

No comments:

Post a Comment