Tuesday, February 3, 2009

Minu ampsud

Kuna olen juba aastaid nagunii pidanud jälgima, mida ma endale kerre kihutan, siis olen proovinud ikka tervislikult toituda :) Olen isegi kaalujälgiaid proovinud korra, aga see ei olnud minu jaoks. Vereanalüüside kaudu varjatud allergiate testi olen samuti teinud, et teada saada, mida võiks vähendada. Näiteks olen poolteist aastat proovinud olla ilma suhkruta - st ma ei saa vältida kõiki suhkruid, mis on toitude sees, aga ise ma juurde ka ei ole hakanud midagi panema.
Kui ma alguses arvasin, et kohvi ilma suhkruta on disääster, siis nüüd ei kannata ma enam suhkrut, mis kohvi maitse ära rikub :)
Muidu olen lihtsalt vaadanud, et ma palju ei sööks, ja et ma sööks piisavalt juurvilju. Õnneks ei ole mul tõesti idagi juurviljade vastu, neid võib süüa nii hautatud ja keedetud kujul kui ka toorelt.
Ja ma pole ka magusa armastaja (no shokolaadi vastu ei saa).
Aga kõige selle juurde peab tõesti liikuma :) Eks tegelikult olen ka mina ju kunagi trenni-inimene olnud, aga kui hakkasin meenutama, miks ma just aeroobikat tegin, siis üks põhjustest oli see, et väga hea treener oli. Teiseks, mul oli palju aega ja ei olnud autot, millega looduskaunisse kohta minna ja hoopis metsas jalutada.
Tänaseks päevaks on mul auto ja istuv töö ja palju muud tegemist ja vastutust. Viibin palju aega kesklinna piirkonnas, jne.
Seega pean teadlikumalt suhtuma ka liikumisse. Üks väike samm on ka tehtud - ostsin endale pedomeetri, see, mis samme mõõdab (siiani pole veel patarei kohalt kleepsu eemaldanud).
Aga päike paistab ju ja mul oleks päris mitu inimest kaasa võtta, kellega kõndima minna.
Ma nimelt ei jookse, kuna see pole väga oluline enam :)
Aaa, ja koormustesti olen ka ära teinud. See näitaski, et jooksmine pole oluline. See ei täida minu eesmärki :)
Koormustest on muide väga lahe asi, seda saab igast spordiklubides teha :)
Aga väga hea on vaadata ka, mida ja kui palju sa sööd :)
Selle jaoks on üks lahe leht -
www.ampser.ee

Mina olen täna hommikusöögiks söönud 2 musta leiba või ja juustuga ning joonud juurde teed.
Peangi vaatama, et mis see lõuna endast kujutab! :) (kell on lõuna ajal).

No comments:

Post a Comment