Friday, February 13, 2009

Juba 12 päeva

Minul on läinud nii et kui tänane ka sisse arvata, siis 12 päeva on möödunud suht hästi sellest kellaajast kinnipidamisel, aga 1 päev läks nii, et ma ei suutnud end kammitseda ja nokkisin terve õhtu panni pealt ülejäänud makarone. Ja nii umbes poole 9-ni välja, ühe kaupa.
Ja siis vaatasin, et ei see on too much, sõin ühe riisikaku ära. See on küll põhimõtteliselt õhk ja usas elades mingit dieeti pidades oli riisikakk alati alternatiiv, kui midagi tahtsid näksid - pole rasvane, paisutatud riis, pmst õhk. Niisiis sõin 1 kaku õhku ära, kinnitan ma endale.
Vett joon. Teed joon õhtuti ja mett läheb ka minu arust rohkem.
Aga muidu olen kiirustanud ikka hiljemalt kuueks koju või pool 6ks ja teinud midagi sooja süüa. Kooki pole teinud ja pole ka saanud aega tohutuid ahjuroogi teha, mida ma vahepeal harrastasin (sest aega on natsa vähemaks jäänud).
Üks positiivne asi on see, et minu elukaaslane tuli ka selle asjaga kaasa. Ja teine on see, et kuidagi uni on paremaks läinud :)
Praegu on siis 35 min veel maagilise kellani aega ja ma pean nüüd midagi ka sööma. Edasi võib minna veiniga, sest see on ainult jook ;)

No comments:

Post a Comment