Sunday, February 8, 2009

Libastus


Ehh 2 päeva järjest on toimunud üüratud libastumised-oh seda alkoholi küll- mul tekib pavlovi refleks, kui joon veini v kokteile siis on vaja mingi hetk süüa nui neljaks!
Ja eile Liisu sünnipäeval õnnestus edukalt vältida pizzat, mitte aga shokolaadikooki ( 2tk) ja kõvasti dippikastmega porkse, mis ise enesest ehk ikka on paremad kui pizza...
Sellele eelnes aga Hesburger kuna olin enne sünnipäevale minekut söönud viimati hommikust ja siis oli ju vaja süüa nii igaksjuhuks- jeerrum :)

Aa ja täna sõin shokolaadi ka no ikka kõvasti peale seitset.....
No pole hullu teen tasa tuleval nädalal ausalt!
Samas ma mõtlen, et kuidas selle libastusmiega on ega alati õnnestu nii viisakalt teha kui seekord läks. Peaks vist mõtlema mingi alternatiiv süsteemi, pulmad ,sünnipäevad, katsikud ajaks?
Muidu on juba rabelemine kui pidu algab peale seitset-hihiih

Aga homme hommikul söön putru ausõna- õnneks olen päris aus kaerahelbe pudrufänn ka!
Lisaks mõtlen veel, et ehk õnnestub vältida kuu lõpuni burksi ja muud taolist-kartulikrõpsud, karastusjook, kommid ( 70% kakaosisaldusega shokolaad ei käi selle alla muideks eks ole!)
Proovida ju võib?

Iseenesest esimese nädala kohta päris hea kordamineku protsent 7 st päevast 5 täiesti korralikku 1 suure libastumisega ja 1 miniatuurse libastumisega. Kui oleks mingi saade käimas siis saaks edasi küll eks :)?
PS: Minu eesmärk -10 on ju tore küll agast ma ei tea originaal lähtekaalu, üks kaal näitab ühte nr ja teine teist-kuidas ma niimoodi planeerin eksole :) (Hjuumor)
Muidu aga see plögasmöga ilm võiks lõppeda saaks jallama minna!

Ja ilusat tegude rohket uut nädalat kõigile- sel nädalal võtame vaatluse alla vaimsed kaalulangetamise nipid

1 comment:

  1. mina sõin eile ka 1 apelsiniviilu pool 8, aga ise "kirjutasin" selle mahla alla :D

    ReplyDelete